Відділи / Відділ навчально-методичної роботи та дистанційної освіти

Відділ навчально-методичної роботи та дистанційної освіти

Про відділ

Відділ навчально-методичної роботи та дистанційної освіти КПДЮ – структурний підрозділ Палацу, діяльність якого орієнтована на удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників, розвиток творчого потенціалу педагогічного колективу Палацу, моніторинг освітнього процесу.

Основними завданнями Відділу є:

  • планування, організація, моніторинг і аналіз освітнього процесу в гуртках та інших творчих об’єднаннях Палацу;
  • координація роботи структурних підрозділів Палацу із організаційного, методичного та інформаційного забезпечення освітнього процесу;
  • розробка проєктів, нормативних, інструктивних та організаційно-методичних документів Палацу з питань організації освітнього процесу, навчально-методичної роботи тощо;
  • координація й організація роботи з проведення методичних заходів.

Наші інноваційні платформи та проєкти:

ВОМ – це інформаційно-методична база для підвищення творчого потенціалу та професійної компетентності педагогів, забезпечення інформаційного супроводу методичної роботи педагогічних працівників закладу.

Школа педагогічної майстерності – це платформа, діяльність якої спрямована на удосконалення професійної компетентності педагогічних працівників та розвиток творчого потенціалу педагогів.

Київський Палац дітей та юнацтва пропонує Вам інклюзивне середовище, в якому різноманітні творчі, природничі, спортивні, гуманітарні гуртки, які розвивають аналітичні здібності, мотивують до вивчення нового, позитивно вливають на фізичний та психологічний розвиток, розкривають талант кожного та щодня створюють атмосферу свята!

 Інклюзія від А до Я – платформа, де пропонється батькам рекомендації, як зберігати психологічний спокій, як підготувати дитину до занять в позашкіллі, а також про юридичні тонкощі інклюзивного (індивідуального) навчання.
Багато вебінарів, презентацій, майстер-класів, тренінгів дають поради про те:

  • як батькам допомагати дітям з ООП та підтримувати їхній психологічний стан і навчальні досягнення;
  • як рутинні справи можуть стати основою для підтримки та навчання дитини;
  • як визначити, над якими вміннями потрібно попрацювати;
  • як навчати дитину через ігри та побутові справи, тому що активна участь батьків дітей з особливими освітніми потребами в освітньому процесі є однією з важливих умов успішного інклюзивного навчання.

Для зручності батьків зібрані нормативні документи з інклюзивного навчання та алгоритм вступу дитини з ООП до Київського Палацу дітей та юнацтва.
Learn-Інклюзія – проєкт для педагогів, а точніше для їх підвищення кваліфікаційного рівня. Це комплекс заходів щодо організації роботи та  соціальної адаптації вихованців з ООП. Методичні рекомендації (вебінари, майстер-класи, науково-методичні посібники, корисні ресурси) розраховані на керівників гуртків, педагогічних працівників закладів освіти, практичних психологів, соціальних педагогів, батьків, інших зацікавлених осіб.

Рівні можливості – рівні права! – це цикл майстер-класів з декоративно-прикладного мистецтва для дітей з особливими освітніми потребами, де педагоги Палацу допомагають розвинути дрібну моторику дітей та колективну творчість!

 «New Skills» – це проєкт для учнів щодо раціонального вибору майбутнього професійного профілю, надання можливості кожній дитині реалізувати свій потенціал, творчу фантазію і здібності; підтвердження рівноправності та взаємного доповнення позашкільної  і середньої освіти для формування єдиного освітнього простору, необхідного для самореалізації кожного вихованця; виявлення та поширення сучасних інноваційних технологій організації дистанційного навчання, популяризації кращого досвіду.

«Хочу визначитись з професією. З чого почати?», – це онлайн-платформа, що розглядає професії таких напрямів професійної діяльності, як: гуманітарний, природничий, технічний, художньо-естетичний та медіа.

А також ми пропонуємо вихованцям поринути у інста-подорож на освітню платформу «Професії майбутнього».

  • Це – інші цікаві методичні проєкти, що поєднують теорію та практику, з метою надання методичної допомоги педагогічним працівникам.