Офіс юного мера Києва – ініціатива Київського Палацу дітей та юнацтва, що має на меті запропонувати новий підхід до виборних інституцій, а саме перейти від вибору «симпатичних» до переваги «розумних і спроможних», від персональних обіцянок до яскравих ідей, за якими стоять дієві команди агентів позитивних змін. У фокусі уваги проєкту – царина вільного часу школярів, пошук ідей, які зроблять наше місто більше цікавим та сильним.
Враховуючи оригінальність проєкту та формату його втілення, у 2023/24 роках проводиться пілотний проєкт за участю команд віком учасників 11-17 років, які представлятимуть освітні заклади Києва різного типу, форми та сфери діяльності.
До фокус групи увійшли команди зі загальноосвітньої царини (державних та приватних шкіл, ліцеїв та гімназій), дуальної освіти (професійні училища та навчально-виробничі комплекси), вищої освіти (академія мистецтв), позашкільної сфери та громадських організацій.
У Київському Палаці створено креативну проєктну групу супроводження Офісу Юного Мера Києва. Завданням групи є забезпечення підготовки команд, забезпечення креативних студій щодо формування передвиборчих ініціатив, створення майданчиків для презентації їх ціннісних пропозицій команд, а також створення середовища для спілкування та міжнародних консультацій з аналогічними проєктами забезпечення сталої демократії у Європі та світі.
Проєкт набуває особливої ваги та актуальності в умовах українських реалій. Автори впевнені, що ідеї проєкту будуть користі для розбудови місцевих громад, створення та розвитку стійких демократичних традицій, стимулюватимуть у молодого покоління прагнення до освіти та креативного підходу до побудови власних та колективних життєвих стратегій.
Мета
За своєю формою «Офіс Юного Мера Києва» – соціальна значуща рольова гра з можливостями для втілення практичних кейсів ініціатив для міста Києва у сфері вільного часу школярів. Гра у контексті проєкту передбачає ознаки справжньої гри, якій притаманні свобода, непередбачуваність, безкорисливість та творчість.
Презентація проєкт має на меті стимулювати інтерес до гри, усвідомлене прийняття її правил та вибір власної траєкторії участі.