Проведений психолого-педагогічний семінар «Методичні рекомендації щодо подолання кризових ситуацій в навчальному середовищі»

16 листопада 2022 року проведений психолого-педагогічний семінар «Методичні рекомендації щодо подолання кризових ситуацій в навчальному середовищі» для педагогів Київського Палацу дітей та юнацтва Бурановою Я.Ю.
Захід був присвячений розгляду стресогенних факторів, що руйнівно впливають на психічне та фізичне здоров’я педагога, кризових ситуацій, які негативно впливають на психофізичне самопочуття та відчуття безпеки, що безпосередньо змінюють життя і розуміння світу та вимагають від педагога адаптації до нової реальності. До яких наслідків призводять саме стресогенні фактори та кризові ситуації в навчальному середовищі. Та найголовніше, метою заходу було: оволодіння методами зняття напруги, саморегуляції, самоконтролю та подолання кризових ситуацій. Були запропоновані наступні методики: «Як залишитися спокійним у будь-якій ситуації», релаксація візуалізацією образів та позитивного мислення «Храм Тиші», Техніка «Лист самому собі», Аутогенне тренування, Техніки дихання, використання прийомів Самоконтролю, деякі поради «Як зберігати спокій у сім’ї».