Стартував ВСЕСВІТНІЙ ТИЖДЕНЬ МЕДІА ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ ГРАМОТНОСТІ ―GlobalMILWeek2022

Цього року з 24 по 31 жовтня у Нігерії медійники зі всього світу вирішуватимуть, як повернути довіру до медіа. Найпростіший спосіб цього досягти — забезпечити підвищення рівня медіаграмотності.
Отже, перевірити, наскільки добре вміють боротися з фейками та відрізняти ворожу пропаганду, вирішили й вихованці та педагоги Інформаційно-творчого агентства “ЮН-ПРЕС” Київського Палацу дітей та юнацтва в національному проєкті з медіаграмотності “Фільтр” Міністерства культури та інформаційної політики України, спільно з програмою USAID «Мріємо та діємо» та проєктом «Вивчай та розрізняй: інфо-медійна грамотність», які виконуються IREX.
27 жовтня вони взяли участь у ПЕРШОМУ НАЦІОНАЛЬНОМУ ТЕСТІ З МЕДІАГРАМОТНОСТІ 📲.
⏩Початківці Юлія Невгад та Софія Микал відмітили, що вони хвилювалися, але вийшов непоганий результат. Приємно, що свої медіазнання вони отримують саме від педагогів ІТА ЮН-ПРЕС.
⏩Бувалий юнпресівець Дмитро Ковальчук відмітив, що «зараз як ніколи важливо проводити заходи з медіаграмотності, бо в нас сучасна оцифрована країна, в якій іде війна».
⏩Анастасія Семеног із гуртка «Журналістика для всіх» зазначила, що перед тим як дати відповідь на запитання, потрібно було поміркувати й подякувала за функцію зумінгу, завдяки якій фото дивитись було знатно легше.
Всі учасники тестування дякують за таку гарну нагоду перевірити свої знання й чекають на свої сертифікати. Нині, в час повномасштабної війни, інфомедійна грамотність ― одна з ключових компетенцій, яка потрібна кожній людині.