ЯК ПРАЦЮЄ ІНФОБІЗ? SMM та контент-мейкінг: складнощі та факапи


До вихованців Інформаційно-творчого агентства “ЮН-ПРЕС” Київського Палацу дітей та юнацтва завітали підкорювачки вершини у сфері SMM та дизайну, засновниці діджитал-агентства «ХАОС» ― Діана Сафарова та Дар’я Гаврилюк.
Експертки з SMM, контент-мейкінгу та інфобізу розповіли, що ця ніша тільки починає свій розвиток в Україні. А тому багатьом цікаво було б знати:
🔺️ як почати кар’єру успішного дизайнера;
🔺 як працює SMM-менеджер;
🔺 які навички потрібно розвивати, аби стати топовим SMМ-спеціалістом;
🔺️ чим відрізняється інфобізнес від інфоциганства;
🔺 як створювати візуал для інстаграм;
🔺️ скільки можна заробляти зі створення контенту в соцмережах тощо.
Дівчата розповіли про особистий досвід роботи, труднощі, з якими вони стикалися в роботі.
Присутні під час онлайн-зустрічі мали унікальну можливість разом зі спікерами «розібрати» свою сторінку в інстаграм та отримати декілька порад для її покращення. 😮
На завершення спікери поділилися корисними програмами для створення контенту: Snapseed, KUNI Cam, Lightroom, Facetune2, Лето, Шрифти.
Не варто гаяти свій час, гортаючи стрічку інстаграму. Треба починати створювати власний візуал, реалізовувати потенціал, який точно є у кожного вихованця Київського Палацу дітей та юнацтва. 😉
➡️ Підготували: Ксенія Перепелиця, Катерина Скоробогатова, вихованки гуртків ІТА «ЮН-ПРЕС» КПДЮ
➡️ Організатори майстер-класу ― викладачі ІТА «ЮН-ПРЕС»
Андрій Крутаков, Ярослав Яцевський (гуртки «SMM-просування. Лайфхаки», «Медіанетворкінг», «Телеграм-комунікації» та «Цифровий медіапростір»)