![](https://palace.kyiv.ua/wp-content/uploads/2024/12/photo_2024-12-20-13.10.50-edited.jpeg)
Під час онлайн зустрічі організатори зібрали педагогів та молодь із Дніпропетровської, Харківської, Запорізької, Полтавської, Чернівецької, Івано-Франківської, Черкаської, Львівської, Чернігівської, Київської областей та Києва.
На заході були анонсовані не тільки традиційні заходи, а й деякі зміни у структурі та веденні фестивалю. «Цього року ми не пропонуємо учасникам підтеми, як завжди. На нашу думку сучасно писати та знімати про актуальне з урахуванням нових світових та українських трендів, а головна наскрізна тема цьогорічного медіафесту – «Я вірю», – пояснює координатор фестивалю, керівник агентства «ЮН-ПРЕС» Надія Іллюк.
Тематика світових трендів:
• про захист власної ідентичності від використання ШІ;
• альтернативна освіта;
• занурення в цифрову симуляцію простору;
• гонитва за насиченими емоціями на тлі вигорання;
• посилення фокусу на спільноті, після пережитої ізоляції;
• відродження етикету на тлі випадків обурливої поведінки в публічному просторі;
• аналоговий туризм без цифрових технологій і мобільних телефонів тощо.
Серед українських трендів умовний поділ на два вектори: тил та фронт.
• Тил (волонтерство; хакінг блекаутів; боротьба з ворожими ІПСО, прощання з постколоніальною спадщиною тощо).
Фронт (нові технології в створенні вітчизняної зброї, гартування соціуму і його об’єднання тощо).
Серед модифікацій, зокрема, презентація «Міжнародної відкритоїосвітньої медіаплатформи» та бонусної системи за участь у профільних іграх, майстер-класах та конкурсах у період від старту фестивалю до подачі конкурсних робіт.
Запрошуємо стати учасником цьогорічного фесту. Пишіть, фотографуйте, знімайте відео на фестивальну тему — 2025 «Я ВІРЮ». Формулюйте власні підтеми в контексті головної теми фестивалю.
Учасники: діти та молодь віком від 9 до 21 року, а також педагоги та журналісти з України та закордоння.
Реалізуйте свої здібності й таланти у номінаціях фесту: «Літературна робота», «Друковане видання», «Журналістська робота», «Медіапроєкт та соціальна реклама», «Фоторобота», «Інтернет-журналістика», «Телеробота», «Кінофільм», «Радіоробота», «Анімаційний фільм», «Медіановаторство» (для дорослих).
Термін подачі робіт — до 1 квітня 2025 року.
Визначення переможців — з 1 квітня по 15 травня 2025 року
Ознайомитися з умовами участі та вимогами до оформлення конкурсних робіт можна з положення за посиланням: https://docs.google.com/document/d/1bxplfiA54eflfiPek5aRo39nnmkdJA1z/preview
Для участі потрібно заповнити заявку та прикріпити роботу в гугл-формі за посиланням: https://forms.gle/YJfXRFX2pEY8N6L69.
Дорожня карта фесту (етапи)
З 15 січня до 15 травня 2025 року працюватиме Міжнародна відкрита освітня медіаплатформа (традиційні консультації від членів журі, зустрічі з лідерами думок, майстер-класи від експертів, медіатренерів, журналістів, режисерів, акторів, блогерів, віртуальні екскурсії міжнародними редакціями Британії, Канади, Ізраїлю, Німеччини, Польщі, обмін досвідом, презентації медіапроєктів тощо).
Проєкт у проєкті
Стартує проєкт «Волонтерство – мобілізація добра». Новий проєкт буде містити надихаючі історії про волонтерство. Пропонуємо конкурсантам долучатися та подавати авторські інфоматеріали для цієї збірки.
Ідея робити мініпроєкти (проєкт у проєкті) в ході фестивалю, народиласяна початку війни І вже третій рік поспіль оргкомітет фестивалю створює збіркина основі матеріалів до цих проєктів: «Щоденники війни (Не)дитячі історії)», «Медіаімпресіонізм київської весни/рідного краю», «Щоденники війни. Мощун. Янголи Перемоги».
У цьому році ми пропонуємо подавати інфоматеріали для збірки «Волонтерство – мобілізація добра». Новий проєкт буде містити надихаючі історії про волонтерство.
Підведення підсумків (ІІІ етап)
Фінал ХХІІІ Міжнародного медіафестивалю-конкурсу «ПресВесна на Дніпрових схилах» 16-18 травня 2025 року у змішаному форматі.
У програмі: церемонія нагородження переможців, прямі етери з представниками делегацій із України та різних країн світу, журналістське розслідування, медіаінтенсиви від педагогів закладів вищої освіти, панельні дискусії, вебінари, майстер-класи, медіаігри, екскурсії тощо.
Відлуння ПресВесни (VІ етап)
VI-й етап (червень-серпень) – відлуння ПресВесни. Публікація робіт переможців у ЗМК та на сайтах партнерів. Стажування в редакціях партнерів, навчально-оздоровчі збори тощо.
Організатори медіафестивалю-конкурсу: Департамент освіти і науки виконавчого органу Київської міської державної адміністрації; Департаментом молоді та спорту Києва виконавчого органу Київської міської державної адміністрації; Київський Палац дітей та юнацтва, інформаційно-творче агентство «ЮН-ПРЕС».
Співорганізатори медіафестивалю-конкурсу: Національна спілка журналістів України, Державний комітет телебачення і радіомовлення України; Національна спілка письменників України; Академія Української преси тощо.
Партнери медіафестивалю-конкурсу:
Інститут журналістики КНУ імені Тараса Шевченка; Київський Міжнародний Університет; Київський столичний університет імені Бориса Грінченка; Київський національний університет культури і мистецтв, Східноукраїнський національний університет імені Володимира Даля.
Детально ознайомитися з умовами участі можна буде на наших електронних ресурсах:
www.instagram.com/yun_press_palace/
Контактна інформація:
електронна скриня фестивалю-конкурсу: pressvesna.ua@gmail.com
електронні скрині агентства: yun-press@ukr.net,
Поштова адреса: 01010, Україна, м. Київ, вул. Івана Мазепи, 13, оф.246-250, ІТА «ЮН-ПРЕС» КПДЮ.
Телефон ІТА «ЮН-ПРЕС»: (044) 2932985
Ми у соцмережах:
facebook.com/yunpres/
facebook.com/pressvesna/
Instagram – @yun_press_palace
З повагою, координатори фестивалю:
Надія Іллюк – керівник ІТА «ЮН-ПРЕС» – (050)724 71 90; (067)765 72 03
Олеся Катрич – тел. 0673270677, 0935508141
Жанна Сташко – тел. 0980802852
Оксана Гаврилюк – тел. 09663283920